Nyhedsbrev

Bornholms ponytrav og Monté-klub

Ponytræning:
Det er vigtigt, at ponyerne IKKE træner på travbanen, når banens kontor melder ud, at den er lukket. Det håber vi klubbens medlemmer vil respektere!

Der har ingen tilbagemeldinger været i forhold til, hvilken ugedag folk ønsker ponytræningen skal være, men vi giver folk en sidste chance for at melde det ud.
Simone laver en afstemning på Facebook, hvor folk kan trykke på de udvalgte dage, som passer bedst. Hvis der heller ikke kommer nogen tilbagemelding på denne, så vælger bestyrelsen dagene.

Vi har ponytræning de næste 3 lørdage d. 27/3, 3/4 og 10/4 kl. 11.30 til 12.30, og man skal fortsat melde til, hos bestyrelsen senest torsdagen inden, hvis man ønsker at deltage. Det håber vi selvfølgelig, at så mange som muligt har lyst til!

Klub modul og betaling af kontingent:
Alle, både ponybørn og passive medlemmer, skal have betalt SENEST d. 10. april.

Fremover kommer alt tilmelding til at foregå inde på Klub modul, så hvis ikke kontingent er betalt, så vil det ikke være muligt at deltage mundtligt/stemme til generalforsamlingen eller deltage i ponytræningen og løb. Derfor er det vigtigt at oprette en profil derinde og betale kontingent. Har man nogen spørgsmål vedr. oprettelse af profil på Klub modul, er man velkommen til at spørge Simone.

Ponyløb:
Der er både ponyer som skal måles, og monté ryttere der skal både måles og vejes. Dette bliver onsdag d. 31/3 kl. 17. Det er vigtigt, at rytterne kommer i deres løbstøj med sikkerhedsudstyr (hjelm, vest, støvler), samt ponyens udstyr (dvs. saddel inkl. stigbøjler og remme, gjord, halerem, fortøj og underlag), da alt dette vejes med rytteren.

Nu hvor forsamlingsforbud hæves til 50, bliver det muligt at lave løb. Dog er det ikke muligt at melde nogen datoer ud endnu, da bestyrelsen skal holde møde med travselskabet og planlægge først.

Generalforsamling:
Vi afventer stadig pga. corona, da det kun er udendørsforbuddet, som er blevet hævet til 50 personer.

Mvh Camilla, på vegne Bornholms Ponyklubs bestyrelse
30.3.2021

Nyhedsbrev marts 2021 – Bornholms Pony trav

Ponytræning

-          Ponytræning starter op Lørdag d. 13 Marts kl. 11.30-12.30
Der skal meldes til senest Torsdag d 11, med hvem der kommer, samt maks. 1 forældre pr. barn.  Er man ikke meldt til for man ikke lov til at deltage.

-          Der vil være ponytræning d. 20 & 27 marts, hvor man også skal melde til senest torsdagen før.
Meld til ved at sende en mail til
bornholmsponytrav@hotmail.com

Kom gerne! Med forslag hvilken ugedag der passer jeres behov og ønsker med pony træning – Så vi kan få flest med som muligt.

Licens

-          Er der nogen som kender nogen som ønsker at tage licens til pony trav i år, så send en mail til bornholmsponytrav@hotmail.com

Kontingent 2021

-         Kontingent er 200 kr. pr ponykusk og 100 kr. for at være passiv.

-         Der vil inden længe blive muligt at melde til/betale via et klubmodul, dette høre i mere om.

Beregningsmodel

-          Model til at beregne distancer og grundlag ud.

Generalforsamling

-         Rykker/udsættes til når forsamlingsforbuddet sættes op.

Bornholms Ponyklub Bestyrelse.
Camilla & Simone