Velkommen til Bornholms Ponytrav

Bornholms Ponytrav er en forening hvor det sociale er i højsædet, samtidig med at vi vægter sporten og samarbejdet med de "voksne" kuske og Bornholms Brandpark højt.

Du er altid velkommen til at kontakte os med spørgsmål eller forslag til forbedring/ris/ros.

Mvh Bestyrelsen.

De bornholmske ponykuske til DM i ponytrav - Dansk Hestevæddeløb

Præmier til Ponychancen modtages meget gerne

1. Præmie - værdi  ca. 150 kr.
2. Præmie -  værdi  ca. 100 kr.
3. Præmie - værdi  ca. 50-75 kr.

Kontakt ponyklubben på Bornholmsponyklub@hotmail.com eller på mobil 28707862, hvis du gerne vil give et bidrag eller vil høre mere

Vi vil meget gerne have støttemedlemmer.

Det koster kr. 100 pr. år for et støtte medlemskab. Pengene bruges bl. a. på rejsetilskud, når vore unge kuske og ryttere deltager i løb ovre på den anden side af vandet.

Vaccine af pony

Når du som kusk eller rytter for vaccineret sin pony hvert år, skal den nye dato sendes ind til DH ungdom.
Dette gøres ved at sende billede af forside af pas, samt vaccinesider + et billede hvor man kan se begge dele til Vp@danskhv.dk